خودکشی در مه

مرگ پایان کبوتر نیست

خودکشی در مه

مرگ پایان کبوتر نیست

زندگی تا خیانت

  

دیروز مرد متاهلی رو دیدم که با معشوقش به گردش اومده بود. با کمال بی شرمی از زنش با معشوقه سخن میگفت و به حماقتش میخندید.از اینکه از صبح تا شب  مشغول کار خونه و تر و خشک کردن بچه هاست.

 

-دائم تو آشپز خونس و بوی قرمه سبزی میده همه چیزش خلاصه میشه تو پخت و پز وشست و شو....

-من امروز که از کلاس ایروبیک بر میگشتم رفتم تو مغازه عطر فروشی وای نمیدونی چه عطرای معروف و گرونی داشت  اینو خریدم.بو کن ببین خوبه نه؟

-فوق العادس .زنم هر وقت میام خونه میدوه لباس عوض میکنه اما حالم به هم خورد از بس اون پیرن صورتی رنگ و رو رفته رو تو تنش دیدم.از دوران نامزدی دارتش.اون موقع یه غلطی کردم و گفتم این بهش میاد- دیگه از تنش در نمیاره !.

-بهترین تفریح من خرید لباسای مد روزه هر رنگی مد میشه.هر مدلی که رو بورسه تو تن من میبینی..لباس بیشتر از یه ماه حالمو بهم میزنه.دوستام میگن تنوع طلبی اما من میگم آدم همیشه باید شیک و پیک بگرده.

ـدیروز بهش میگم خانم بیا یه سفر خارج از کشور بریم.خندید و گفت فعلاقسط خونه واجبتره.شمال خودمون میرزه به صد تا کشور خارجی سفر واسه اینه که به آدم خوش بگذره مهم نیست کجابری دلت باید شاد باشه.

-راستی با دوستام دارم میرم قبرس .فصل آفتاب گرفتنه.آی دریا میچسبه....من اگه سالی ۲بار مسافرت خارجی نرم میمیرم.آدم باید دنیا رو بگرده و خوش بگذرونه..

ـاز بس که کم توقعه  عادتم داده.هزار دفعه بهش گفتم اگه ازم چیزی نخواد منم برای بدست آوردنش تلاشی نمیکنم.اما میگه (تو چه گناهی داری؟ من بزرگترین خواستم سلامتی تو و بچه هاس. اینا نعمته همین که سایه ات با لا سر من و بچه هاس برام کافیه.

ـ بیا صورتحساب و آوردن ...(.۴۵۰۰۰تومان)

ـ ای داد بیداد!!!!!!!!!! من فقط ۴۰۰۰۰تومن دارم.!......شرمنده ۵۰۰۰تومنشو تو میدی

ـ صد دفه به خودم گفتم با مرد بی پول بیرون نیام. تو چرا آدم نمیشی هزار بار بهت گفتم پول تو جیبت بذار تا وقتی با من میای بیرون مجبور نشی از من پول بگیری......

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
وارث چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام
خیانت رواج شدیدی پیدا کرده!
نمی دونم چی بگو
واسه همین گفتی ؛نقطه ی مشترک؛ رو ببنینم!

الیاس چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ب.ظ http://hasratparvaz.blogsky.com

کسی به فکر گل ها نیست
کسی به فکر ماهی ها نیست
کسی نمی خواهد
باورکند که باغچه دارد می میرد

سلام.

چیزی در مورد خیانت نمی تونم بگم ولی چه خوبه همیشه فکر نکنیم همه چیز بر وفق مراد می مونه. اگه ما سعی کنیم کامل باشیم همه چی بهتر پیش می ره.

من اگر عاشق کسی هستم هیچ دردنیا به جز اون رو نمی بینم.

شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد